18 February 2012

My Biggest Dream.


contest? 
ya, contest. tapi aku tak join pon. kenapa?
errr, sebab aku malas. aku malas nak share dreams aku demi contest.
(okay, alasan tak munasabah. haha)

contest ni bukanlah tak menarik. tapi disebabkan aku malas.
tiba-tiba ja dia jadi tak menarik di mata aku. 
but, for those yang nak join contest ni. nah link blog dia. Ain Zulkifle.
blog dia lawa Oooo.. siryes! siryes! kalau tak caya. pegi tengok sendiri.

memang sedari awal lagi aku tak mau join contest ni. tapi, seriously! tajuk contest tu sangat la menarik untuk aku jadikan entry blog aku. hewhewhew
MY BIGGEST DREAM, okay. owwwhhh! so sweet.. ahaks! XD

let's make it short.

DREAM?
tak kisah la dari Bill Gates yang kaya tu sampai ke Dr Rozmey,
semuanya ada impian depa yang tersendiri. Zarina Anjulie yang seksi nak mampos tu pon ada impian, tahu?

tapi, aku bukanlah nak cerita pasal impian mereka-mereka yang di atas tu haa.
gila ke hape?!
kalau aku memecah keringat menggeledah Google Search sehari semalam pon belom tentu lagi aku dapat tau impian sebenar depa.
impian-impian palsu yang telah direka mungkin jumlahnya infiniti. 

maka dengan itu, lebih baik aku cerita pasal dream aku kat blog ni dan post dalam pesbuk.
tak semena-mena boleh meningkatkan nama aku yang tak dikenali ni.
mana la tau. kot kot boleh dicop Si Gadis Pesbuk ke. rezeki la kan.
nak dapat gelaran Si Gadis Youtube, Najwa Latif dah pegang dulu. HAHA

okay. 

aku ni memang dah banyak impian.
kecik kecik dulu.. kununnya aku nak ada kuasa current macam PIKACHU, nak ada kuasa bulan macam SAILORMOON. nak terbang macam TINKERBELL. tapi bila besar sikit. ada la pulak impian aku nak hidup dalam istana happily ever after dengan Prince Charming. HAHA
sangatlah taksub aku dengan alam fantasi.

comelkan? nasib tak keluaq karen lagi. hewhewhew
ditambah pulak dengan kuasa imaginasi yang tiada sempadan. AHH! memang sakan la aku berangan-angan.

tapi tu bukan BIGGEST DREAM aku tau. 

banyak sangat sebenarnya dream aku ni. sampai taktau nak cerita yang mana satu.
so, aku cerita yang common je la yaaa.

aku suka menyanyi. tak kira la dalam kelas ka. masa nak menyenduk nasi ka. atas moto ka.
tengah on the way nak p toilet pon aku boleh menyanyi. ke mana saja, bersama siapa, di mana saja aku menyanyi, pastinya suara aku tetap sumbang dan kekadang dah macam halilintar pon ada bunyinya.

for sure, kalau Shila Amzah dengaq ni. mau menangis-nangis dia lari balik rumah.
tapi, dengan suara serba 'kekatak-kan' aku ni. jangan pikir aku tak boleh pasang angan angan, tahu.
Pikah boleh koottt..

aku memang minat gila dengan Greyson Chance. oleh itu, lepas ES PI EM. aku dah plan dah.
aku nak join piano lesson sampai aku pro. hewhewhew

pastu kan. bila aku dah pro. aku dah boleh cipta chords piano sendiri. dah cipta satu lagu sendiri.
dah ada cukup duit nak beli at least keyboard macam GC punya tu.
aku nak post video aku dalam YOUTUBE. BHAHAHA!

nak mengalahkan viewers Najwa Latif la kononnya. dalam Malaysia kan takda lagi pianist yang menyanyi.
guitarist dah berlambak. kalau aku main gitar. nanti jadi macam Najwa Latif-orang kata dia klon Yuna.
kan dah tak best.
so, aku mencari alternatif selamat untuk menjadi pianist yang menyanyi macam GC.

So i hold on til the night..~ *nyanyi penoh perasaan
ok, tu je la kot. larat la nak tulis semua dream aku. kang tak pasal pasal tersesat cerita pasal MY PRINCE CHARMING pulak kang. tak ke berjela panjangnya entry ni nanti. 
eh! awesome jugak kalau aku buat entry pasal Putera yang digelar Charming tu. 
mana lah tau kot2 bertemu jodoh kat blogspot ka. nice kot! hikhik!

p/s : coming up next. MY DREAM GUY. hewhewhew


..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: