1 December 2012

INSOMNIA.. maybe?



I can't sleep.

frankly speaking, I CANNOT SLEEP!

aaahhh! aku rasa pathetic gila okay

masuk tidur pukul 1.00 pagi. TAPI TAK BOLEH tido!

merenyam renyam atas katil.

"DEM sh*t! eyes, why Y NO CLOSE?"

aku rasa gigih gila okay.. pukul 1.30 pagi bangun balik. bukak laptop.

terus online pesbuk.

well, the real nightmare is about to happen in real life!

right now,
"waderhel! apa aku taip ni? larat nak speaking macam tongkang pecah dalam blog!"

eh, NO! bukan tu yang aku maksudkan..

aku cumaaa.. tak boleh tidoqqqq!!

whyyy.. kenapa malam ni?

seharian aku dekat rumah wani.

bergossip sakan macam esok hari terakhir hidup.

semua berita fitnah tersembur sembur keluar sekali dengan salivary amylase.

tapi....

errrr.. sekarang, aku tak sangka..

just tak sangka.....

juga, rasa VODO, VANGANG, VAHALUL dan SEVAGAINYA..

can you just imagine.

someone..

eh, bukan someone..

you..

you just....

you got this facebook message..

just after you thought you have to go for a long beauty sleep..

like this.. (just an example)
"u, nak lamar u jadi pasangan i"

all I can think and all I can say is :

" FUCK! I need someone to kill me. RIGHT NOW! "

p/s : sorry sebab guna perkataan yang tak semenggah kat sini. 

..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: