31 July 2011

Posa Plus Diet !!

*lama xbersalam salam nihh* >_<
di kesempatan ni.. aku nk wish..


(⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫.
 `⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ღ •˚ SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK ˚ ✰* ★
/ \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。
♥♥♥ SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN ALMUBARAK ♥♥♥
semoga ramadhan kali ini dapat meningkatkan iman dan amal serta mendekatkan 
diri dengan Allah s.w.t ^_^
*copy paste dari facebook..* xjadi jgn dok hina! :P

gunakan kesempatan yg ada nihh untuk kutip pahala byk byk...
bak kata lirik lagu raya *apa ntah?* "setahun, hanya sekali.. bla bla bla..~~"
kalau ada masa tuu.. p la join terawih kat masjid @ surau yg berdekatan... lain la macam aku ni.. sibookk ja tusyen bulan bulan posa ni.. dah la harini 1st terawih! xleh join koottt.. aku buat BERSIH depan pusat tusyen satg kott.. pakat pakat bagi cuti sampai lepas rayaa.. HAHAHA! *gelak jahat lagi bongkak dan takbur..*
esok nak posa dahh.. aku nk lepas gian malam ni.. (menCIPAN sensorang)

di kesempatan ni gakk.. aku nak mintak maaf dgn kesilapan, kesalahan, dosa yg dah aku buat.. sesapa yg ada terasa dgn aku, terguris hati, termakan cili dan rasa pedas, terminum air dan tersedak tuu.. aku mintak maaf yaa... aku bukan main main kalau bab mintak mintak nihh.. tapi, aku nak mintak gakk.. :)
lagi satu... kalau ada yg dh survey baju raya tuu, aku nk tau, kat mana tempat yg baju dia paaaliiing murah! paaliiing lawaaa... dan paaaaliiinnnggg errrr... popular.. (harap harap ayat tu sesuai).. >_<

esok jgn lupa bersahurr... kalau xlalu nak telan nasik pagi2.. minum aiyaq masak pon jadi laaa.. janji ada something dh touch usus kita... oleh itu... --->
"SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT BERAMAL"

ikhlas dari,
Syafiqah..

p/s : posa posa nih, bole la aku berdiet skit.. >.< hiyaaarrkkk!
..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: