26 August 2011

TUJU KASUUUTT !! :)

waaahh! baca tajuk macam 'gud gud' jerk kan.. bila baca sampai habis, mesti rasa macam nak sedekah penyepak! :) sebenaq nya, aku malas nak update blog ni for temporary, tapi, disebabkan aku nak share ke'BEST'an satu event ni, yg membuatkan aku terkenang NOSTAGIA lama, aku gagahi juga menaip keypad laptop kakak aku mengupdate blog bersawang aku ni... (foooyooo jewwwww..)

selasa yg lepas, kawan aku buat majlis berbuka kat rumah dia, dia jemput la aku ngan kengkawan yg lain sebab kami memang dah rancang, jemputan pon xde la ramai sangat.. tapi ramai la jgk sebab makanan abis.. he he he..  lebih kurang dalam lingkungan 12-13 orang macam tuu. yg di jemput pulak adalah yg tergolong dalam golongan 'kanak-kanak ribena suam-suam kuku'.. pendek kata only for Sweet Sixteen laa.. sweet forty --> fifty tuu tak terjemput okay.. teehehehe (sorry)

masing-masing bawak la kuih sedekah sorang sikit.. kawan aku buat MEE BANDUNG! mak dia sponsor.. fffuuhhhh! very superb la.. tapi disebabkan jemputan agak ramai dan meriah, mee nya ngak mencukupi.. haaiiyooo.. baru nak merasa.. nasib kuah byk.. bole jgk hirup-hirup.. memang SEDAP laahh! i likkeee MEE BANDUNG MAK DIA! so, mee tadak, aku makan dengan MIHUN je laa.. :) aku makan MIHUN bandung mak dia macam orang tak tau kenyang tahu.. bak kata mak aku,  "makan tak hengat orang blakang".. 

lepas makan, semayang, dan masih kekenyangan.. ada pulak idea cerdik lagi bernas telah dikemukakan! 
"JOM! main TUJU KASUT! 
walaweeii! semart dhoo! 
yg pompuan, sopan berbaju kurung, lelaki pulak segak berbaju melayu... main tuju kasut? fulaamaakk! siyes the best bro!
memang membangkitkan nostalgia gilerr tahu! teringat masa aku kecik kecik pas balik terawih, sementara mak aku nak habis kan terawih 23 rakaat, aku ngan telekung tak bukak bole g join main benda alah nih.. hantu tak hantu aku time kecik kecik, bila mak aku balik, dah kena sound ngan loud speaker surau free free ja.. ha ha ha..

TETIBA! zrrruuummmmm!!!!!
fuuuiiyooo! sapa pecut ferrari memalam orang tengah khusyuk terawih nihh??!
kalau JUSTIN BIEBER tengok nihh.. mau nangis ketar ketar dibuatnya! ferrari dia pon tak bole diperlakukan sebegitu HEBAT!
JENG jeng jeeeennggg.... !!!

errr, KAWAN aku la tuuu... (lagi sekali membuatkan justin bieber menangis).. >.<

mengikut pengakuan dia, dia ada masalah malam tuu.. so, dia tertekan dan menekan minyak kereta sehingga memecut begitu lajuuss sekali... nasib baik diperlahankan kereta masa kat simpang masok tempat kami berkejaran main tuju kasut.. kalau tak, bole STRIKE! kami semua macam bowling pins... tercampak-campak sana sini... heeeeeee... :D



APA MASALAH dia?? errrr, aku tak bapa clear sangat la pasal tuh.. so, aku malas la nak tulis pape kat sini.. nanti dituduh MEMFITNAH lak.. HILAAANG mood posa aku.. :D
*macam baik sangat* heeeeeeee.....

tapi malam tuuu.. tolak cter pasal ferrari JUSTIN BIBIR..
memang THE BEST BRO... :)
aku suuukaaa sangat.. sekali dengan kak kawan aku join kami main... (kak najihah)

mula-mula ada yg tak tau peraturan main benda ni.. 
bole depa p kejaq orang sambil tangan AIM ready nak baling kasut... (xtau nak terang cmna)
dah macam mak cik serang jiran dengan parang jaa...
kan peraturan permainan dia;

"barangsiapa yg pegang senjata (kasut) dia tak dibenarkan berjalan @ berlari.. kalau dia nak tuju pon, dia kena duduk setempat ja.. lepas dia dah tuju kasut tu kat orang, baru dia bole bergerak kemana sajaa...."

ada gak law yg membenarkan player jalan 3 langkah ja.. its up to them la.. bukan peraturan sekolah yg menitikberatkan disiplin semata...
for those yg nak try main dengan family lepas terawih @ lepas semayang raya ka, silakaaann.. xrugi pon.. :)

moral of the story : nanti beli ferrari kale merah yeerkk.. ^^'

..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: