6 September 2011

FINAL DESTINATION 5..

the best HORROR movie ever..
EHEEMM ! nak habaq nih! >.<
aku dah tgk cter ni petang tadiii !! yeaahhh! GILERR BEST siot cter niii... wahahaha!
aku memang follow cter ni dari season 1 lagi.. tapi tak pernah lagi la tgk cter ni kat wayang sebab budak bawah umo.. selama nih aku tgk cd pirate jaa... >.< lagipon kak aku memang tak bagi aku tgk wayang cter2 rate 18 nih.. heeee
 so, now, aku dah hampir cukup umo nak tgk cter nih.. lagi 2tahun jer.. pedulik apa aku, lantak selambe derk ja masok wayang macam umah sendiri.. fewwiittt... even ending dia lebih kurang sama tapi tak menghampakan la sebab ianya NGERI ! >.< 

menggeletis aku dalam cinema petang tadi.. excited  giler weyh sebab bole masok wayang..
kat luaq wayang tu ntah brapa banyak warning yg depa lekat "FINAL DESTINATION ONLY FOR 18"
hehehe.. tak sia sia aku berlagak kononnya 18tahun keatas.. sampai kakak tiket dengan abang tukang koyak tiket pon tak sedaq kami under age.. woottt woottt.. bahagia ja melangkah masok wayang.. >.<

tapi yg tak puas hati.. ntah apa masalah dia.. tetiba FINAL DESTINATION kat 'village' tadak yg 3D punya.. rasa nak buat perhimpunan bersih ja depan kaunter tiket.. nasib effect TAK 3D pon bole tahan..
wahahaha! tersentap gak la aku tgk part nih..

fuhhh.. kemain lagi hebat cara depa mati,, breathless aku dibuatnya.. 
termencarut jugak la 5-6 kali (tanpa di sedari)..
kawan aku kat sebelah tak habis abis dok menceceyh..

"aku tak sanggup nak tengok la pikah...."

"ish! hang nih.. masok nih, dah kali kedua kan hang tengok cter nih? ketaq lagi ka?"

haaa.. tu la dialog yg selalu kami ulang bila part mati mati nih..
bukan takat tuu jaa.. kawan aku siap main tutup tutup mata lagi.. haiiyyaaa!

"hang ni laa.. ni belom tengok 3D lagi.. kalau tgk 3D nih.. nak kelip mata pon rasa rugi taauu.."

banyak weyh scene mati yang menyentap aku.. sampai aku sendir bole terasa kot2 nanti ajal aku macam tu jugak ka.. 

mata 'diukir' dgn LASER
kepala kena 'cium' dgn batang besi

di 'pelok' dan di 'cium' oleh sekumpulan jarum

bersidai di penyangkut kren..

yg lenlain tu aku malaih nk search gmbaq kematian depa.. so, amik ikhtibar berdasarkan gambar2 di atas yee..

actually, cter ni dari season 1 sampai 5 sama ja.. yg membezakan setiap season adalah cara kematian depa dgn tempat orang yg dpt bayangan tu..
orang kata DE JA VU (macam illusion la kiranya) pastu benda yg kita terbayang tu jadi betol2..

SO, kepada sesapa yg berminat nak tgk movie nih.. go on.. tak rasa rugi pon...
berpakej lagii sebab bila dah balik umah.. kita akan mimpi ngeri.. (buat orang yg lemah semangat) >.<

untuk sesapa yg kata tak best tgk cter tuu..

"ANDA KANTOIII !" he he..

mesti hampa tengok cter tu sambil tutup tutup mata kan.. tu pasal kata tak best.... :p

p/s : YES ! entry kali nih memang sedikit OVER.. semua yg di atas adalah berdasarkan pendapat aku..
so, kalau tak best, jgn bakar panggung yaa.. >.<

Benda yang dicarutkan : SHIT !


DEATH DOESN'T LIKE TO BE CHEATED..

..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: