27 September 2011

Singing Competition! (1)

waaahh!
esok ; RABU 28 September 2011.. ada singing competition weyh!

perghh! nerbes nih! nerbes nih! nak termuntah! terberak semua ada laa...


ketaq weihh! 
apatah lagi tiba harini ada 'khabar angin yg beterbangan' mengatakan singing competition tu petang nih..
pada hal esok petang.. gila kentang laahh!

perghhh! naik cirit birit aku jadi nya.. tak prepare apa kot.. music karaoke version pon tak download lagi..
terkejut aku kalah cipan melatah..

" Opocot mak hang CIPAN!! "
tp rupanya tersalah info la... rasa nak membunuh ja!



vavi btol! abis isi perut aku jadi bahan kumbahan.. RUGI weyh! sia sia ja melantak spageti pagi tadi..
tak pasal pasal lapaq sebelom waktunya.. huhh!


tapi alhamdulillah la kan.. sempat lagi nak practise..
sempat la lagi nak mengawan menawan berangan pakai baju chatek chantek.. 
weeeheee...~


tapi aku dalam dilema la pulakkk..

naik menyampah aku..
bab bab milih lagu nih.. haiiyaa.. kemon la kemon lah!
memang dalam dilema weyhh...

INI SEMUA GARA-GARA MADDI JANE! *nyalahkan orang*

siot kot budak nih!
mulanya tiga minggu sebelom singing competition aku refers nak nyanyi lagu nih..

tapi lepas selongkar channel youtube dia..
aku terpesona dan terpikat dan terikat dengan lagu kat bawah nih..
vongok laaahh!


seriusy deihh! dekat 2minggu aku practice lagu nih!
siryes tak membohong hampa!

tapi,
masa kat sekolah tadi.. aku tak masok kelas chemistry.. >.<
bukan malas, bukan tak mau study.. tapi di hypnotized dengan MAGIC! *nyalahin orang lagi*
siryes depa buat magic kat sekolah tadi STYLE ! 
terbeliak mata aku tengok depa bermagic.. mata najihah yang besar tu pon boleh jatoh ke tempat kedua!
siryes siryes siryes!


sambung cerita..~
ntah apa hangin dia.. teacher B.I masok awal pulak..
hampir sahaja kami terkantoi memonteng tak masok waktu chemistry...

pastu ada pulak idea nak melalaikan teacher dengan bertanyakan tentang perihal singing competition..
kononnya nak tanya pasal audience.. dengarnya HANYA supporter terdekat sahaja boleh masok..

Tiba-tiba kan nyah!
dia tanya sapa yang join competition tu..
aku pon nak cover.. aku bagitau la wakil 'group' ja..
teacher pulak spoiled betol lah youuu! nyampah aku!
ada ka dia p tanya sapa yang jadi wakil solo?

yang najihah lagi la menspoliedkan keadaan!
dia menelunjuk aku? APAKAH NERAKA! (waddehel)
TANJAATT BOBOY tauuu..~
perghh! 
hal spoiled spoiled bahasa tu takpa lagi..
yang ni hah! bapak segala spoiled!
dia soh AKU WAT CONCERT FREE DEPAN DIA! 
rai kata peluang aku nyanyi depan orang..
selalunya aku melalak sensorang ja.. sapa yang terdengar tu kira depa punya luck lah.. (ceeyhh! macam hebat sangat)

so, aku pon dengan shaking hands p la nyanyi depan dia...
di sebabkan konsert free.. aku pon nyanyi la dengan cara free jugak..
tak mau la beria sangat menyanyi.. bukan di bayar pon.. nyanyi ala kadar dah la kan..
 (cuba untuk menutupi kemaluan)

waarrghh! cara aku nyanyi rushing gila weyhh!
dah la rushing.. sora pulak macam katak MC panggil hujan..
malu I tauu! teacher cakap aku nak kejar sapa nih.. kalot sangat..
ahahaha *gelak cover malu*
BALIK ja dari sekolah!

berazam NAK TUKAQ LAGU JA KOTT!

aku amik keputusan yang aku tak pasti tepat atau idak..
aku nak RUJUK SEMULA DENGAN TAYLOR SWIFT..
TAKNAK DAH CURANG dengan dia...
so, aku pilih lagu nih...

 
cara si Taylor ni dengar macam susah ja kan..
tapi alhamdulillah.. hobi aku suka tengok peminat Taylor ni buat COVER lagu dia..
selalu jugak aku search peng'COVER' Taylor nih..
ada orang buat acoustic version laa... piano la...
so, aku tukar-tukar sikit rentak nyanyian dia..

then, aku bole follow sikit sikit..
wat la melody sendiri sendiri kalau boleh..
aku rasa comfort sikit nyanyi lagu ni sebab aku ni jenis suka berangan jadi TAYLOR SWIFT..
lagipon aku dah lama hafal lirik lagu nih..

so, sekian sahaja kali nih..

WISH ME VERY VERY LUCK TOMORROW.. 

tak kesah kalau tak menang.. asalkan jangan bagi air muka aku ni jatoh depan orang..
HAHAHAHA! *ketawa ke'riak'kan*

..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: