29 September 2011

First Price? WTH??!

EHE HE HEEM ! (cleaning throat) weeheeee..~
Oh Mak Guard! Today is one of my LUCKY day! 
wahahahaha! Oh Mak Guard !!
ohoo hoo hoo hooooo!
i tak sangka gileww you..
terkejut tawwwwww... gediknyewwww *mata ke atas*

I dapat First Price dalam singing competition..
dua kali pulak tuuhh.. weehheeeeee..~
aaahhh! adakah ini semua hanya mimpi??
1st price untuk yg SOLO punya.. MEKASIH MADDI JANE for the PRICE TAG cover.. 
walau pon aku nyanyi tanpa music... technical problem bagai la.. vangang!
kes laptop sangggggaat muuureeee la niii...

lagi satu 1st price pulak untuk GROUP.. last minute preparation kot..
nyanyi lagu SPEAK NOW.. cilok music dari 4LK..
tarik CHEWAN masok group aku.. so, dua orang kami dok gedik gedik la ber'SPEAK NOW' atas stage..
gedik nyeww! gedik nyeww! gedik nyewww..
tapiiii.. frustrated gak la harini..
ada kelas fajar utk subjek Chemistry..
wawawawa! terlepas amik 2 hadiah tuuu..
jadi la pemerhati dari jauh..
melompat seronok pon dari jauh jaa...
waaargghh! tak sangka betol!
haaaiiyyy.. mencik nyaaa...
mengomel tanpa henti..
EHE HE HE HE HEEEMMM!
nak bagitau nih!
aku join competition tu bukan sebab nak cari popularity ka apa..
aku join sebab syok syok ja... aku pon suka bab bab menyanyi nih..
tak termimpi langsung join sebab nak menang.. siryes siryes siryes!
lagipon kengkawan aku ramai yang masok..
ada yang masok solo.. ada yang tubuhkan group lagi..

selama ni, yang aku dok practice bagai tu, download karaoke version segala bukan sebab nak menang..
tapi sebab aku takmau malu.. tu ja..

aku ingat lagi pesanan Najihah..

"hang NERVOUS bukan sebab hang malu.. tapi sebab hang takut ada orang lebih TERBAIK dari hang.."

"bila hang dah berdiri atas stage tuu.. hang pikir, HANG LA YANG PALING HEBAT!"

najihah siap buat BANNER okeeeyyy!

GO PIKAH GO! JANGAN NERVOUS!

siryes! memang membantu gila!  

sayang kamu wahai 'mata besar'! 





 i give you my love.. ^_^
okeyy..
aku tak mau la citer pasal aku menang ja..
so, kat sini ada senarai pemenang yang join competition tuu..

SOLO
1. Syafiqah Bt Jamaludin, 4sc2 *Price tag
(foyo jer, padahal boleh ja mention ME)
2. Che Wan Nor Hidayah, 4LK *If I die young
(suara chewan sangat comel)
3. Nor Farahana Othman, 4a2 *Can't be tamed
(suara farah sangat seksi bila dia nyanyi "I CAN"T BE TAMED!")
4. Muhd Nur Islam, 4sc1 *I'm yours
(ada orang buat banner kat diaa... so SWEET)
5. Nur Syazwana, 4a1 *Jar of heart
(suara dia sedaaapppp!)

GROUP
1. Group 4sc2 - Syafiqah ngan Chewan sebagai wakil *Speak Now
(pulon nya depaaaa.~)
2. Group 4a5 - budak cina *Rolling in the deep
(gila lah! sedap kot sora pompuan tu.. buat aku ternganga ja!)
3. Group 4LK - Wani, Chewan, Syauqina, Diana *Speak Now
(aku cilok music speak now kat depa ni la)

nombo 4 ngan 5 aku tak tau sapa.. sorry..~

last but not least..
nanti la aku post video.. technical problem sikit sekarang nih..
sabar yaa.. sabar yaaa... (bajet hawt nyeeewwwww)
*menyampah terhadap diri sendiri*
korek hidung sambil mengeji
p/s : weeheeeee..~ AKU SYOK tak abis lagi niiiiii ! heeeee....
marilah bergoyang..~ bergoyang bergoyang..~

..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: