6 April 2012

SEGAK timeeee~

si tudung hitam yang bajet sangat keletihan. Ahh! puaka!
S.E.G.A.K. hewhewhew
aku rasa semua sekolah ada ujian ni, kan?
tapi, kalau sekolah hang takda. aku takleh kata apa la noohh.
sekolah hang, bukan sekolah aku. HAHA

Apa itu SEGAK?
SEGAK merupakan ujian yang menyiksa para pelajar dengan mengenakan aktiviti-aktiviti yang sungguh ganas lagi membahayakan nyawa. Sebagai contoh. Tekan tubi selama 1 jam menggunakan 1 jari, naik turun tangga dari tingkat 1 sekolah ke tinggkat 3, ujian tiup lampu mentol sehingga padam, free fall dari tingkat 5 sekolah dan banyak lagi. tidak terkecuali flying fox dari satu block, ke block sekolah yang lain.
okay, dalam perenggan ini. semua ayat yang dikarang adalah penipuan semata-mata.
lagipon bangunan sekolah aku tak sampai 5 tingkat. HAHA

ujian sebenarnya, setakat yang aku ingat adalah naik turun bangku selama 3minit, melunjur hape ntah dan tekan tubi yang memfailed kan aku. seriously, tekan tubi. I HATE YOU! bayangkan dalam 1 minit aku boleh buat 10 ja tekan tubi? I don't know why, tapi perot aku senak. terlebih makan, mungkin? HAHA
tudia la, makan macam Hantu Saka sangat.-_____-''

AHHH! wordless la petang ni..
okay teman-temanku, ayuh cuci mata menatap muka-muka pelajar SEGAK di bawah ini..
''segak kerrrrrrrzzz'' -oo-

saja edit background kaler pink. bajet girlish okay! kau mampu? HAHA

Boy over Flowers~ HAHA

masing-masing muka berlemuih! eeeeuuww~

again.. terlebih edit dan aku malas nak edit semula. cacat!
okay, cukup kot. malaih aku nak edit-masokkan dalam blog-edit-masokkan dalam blog berkali-kali. HAHA

p/s : Jangan makan terlalu kenyang. hewhewhew
..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: