30 March 2012

Hacker Failed SPM.

okay, malas nak cerita panjang panjang.
facebook kawan aku kena hack harini.
daaannnn.. guess what?
BHAHAHA! aku chatting dengan si hacker tu tadi wooo..

okay, lend me your eyes for a short while
let the pictures tells the tale.. (ceewwaahh!)



kurang hajerr kan hacker sorang nih? 
dia FAKRI kan sekolah aku? puaka ke hapa dia ni?


grrrrr... grrrrrrr....




naahh! taste me, you hacker!
you don't know who I am.
so, please do not start any trouble with me even Lenka told you that "Trouble Is A Friend" !
(waahh! aku terasa sungguh hebat berbicara begini di khalayak umum) HAHA



kena kat hang balik hacker! muahahaha!
taste me hacker! taste my words! kehkehkeh
aku sengaja mengaitkan SPM dalam perbualan kami.
berharap dia boleh kembali ke pangkal jalan kerana keinsafan yang hadir secara tiba-tiba.
aahh! syafiqah. sadis benar kau rupanya. #wiping sweat


hambek kau hacker! hambek kau!
taste me! taste me!

#okay, dah kot. terasa semacam ja guna ayat "taste me'' berulang kali. HAHA


THE END

"Eh pompuan ni! boleh pulak dia layan hacker tu baiikk punya kan? kang tak pasal-pasal kena hack jugak pompuan ni nanti. ngak usah sokk berani sama gueee..."

ada tuuu.. ada.. ada yang terdetik dalam hati dia cakap cenggini kat akuu..
aip! aip! jangan berdalih lagi. aku tahu segalanya.. HAHA

okay, let me tell you something. hewhewhew~
at first. aku tak tau pon tu hacker.
aku ingat kawan aku tu saja-saja hegeh acting macam kena hack.
post merapu-rapu kat profile dia.
jadah ke hapa petang-petang nih?

so, aku pon... dah ingat orang tu tengah menyebar propaganda.
apa lagi. layaaann je la. komen-komen sikit kat status dia.
konon-2 "I believe you a hacker!!! muaah! muaahh!"
mengata sikit-sikit kat dia.
sampai la dia bengang macam orang datang bulan.
lantas menegur aku dengan sopan di Chatting Room, Facebook, Mark Zukerberg punya.

oleh itu, tercetus la perbualan mesra antara aku dan hacker tercinta terbenci.
pada mulanya beliau melayan karenah aku dengan sabar sehinggalah beliau mengundur diri dengan bebai lantas men'deactivate' akaun kawan aku tuu.. owhh! sad ending nya.. :'(

lepas tuu.. barulah kawan aku yang lain inform kat aku yang si akaun Fazrul tu memang di hack orang.
O MAI GAD ! dem! dem! dem!
aku telah melayan hacker dengan penuh perasaan. TIDAAAKKK!
#over acting.

gilaa sakai, bodoh! takot derr.. mana la tau nanti aku pulak mangsa seterusnya.
DEM YOU HACKER! you pissed me out man!
aku sayang Facebook aku, tahu?

moral of the story : jangan celopar dengan hacker yang tidak dikenali. (T_T)

..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: