9 March 2012

Sembang....

aku ada kek. kau nak? *nada suara maskulin
YEAAHH! sekolah telah pon diberi cuti... wuuhooo..~

semalam para pelajar begitu ghairah untuk menamatkan waktu P&P dengan jayanya.
semua aktiviti di sekolah dilaksanakan dengan pantas dengan harapan kepantasan itu turut mempengaruhi jarum jam untuk berdetik dengan kelajuan yang ganjil daripada biasa.

Ahh! begitulah reality kehidupan sebagai seorang pelajar.
aku juga masih seorang pelajar. segala onak dan duri kehidupan seorang pelajar telah pun ku tempuh satu per satu. gejolak jiwa sebagai seorang remaja juga telah dapat ku kawal dengan tenang...

OWH! tiba-tiba aku merasakan pelajar sekolah biasa seperti aku tidak perlu kot untuk menguna ayat skema sebegini dalam penulisan blog. terasa seperti sangat gigih bukan? AH! BEDEBAH KAU Syafiqah!

okay, mukadimah yang tiada kena mengena dengan title memang adalah kepakaran aku.
ia sangatlah membuang masa. hewhewhew.. 

sejak akhir-akhir ni, kekeringan idea woooo.. nak update blog pon rasa susah gila!
macam nak siapkan keja rumah karangan umum Cikgu Ashrof ja. 

status facebook aku pon mendapat tempiasnya.
ayat ntah apa-apa. 
sampaikan kepala terhantuk lepas rehat kat sekolah semalam pon aku nak update.
konon hotstuff lettew. diarrhea terus bak hang! muehehehe

lagu blog pon dah jadi issue besar buat aku.
aku taktau nak letak lagu apa. semuanya tak kena dengan mood aku.
rasa nak ja aku pi maki composer composer lagu yang ada. nak ja aku suruh depa compose lagu ikut mood aku. nak ja aku merasuah mereka dengan tutti frutti. HAHA
once again.. BEDEBAH KAU Syafiqah. bajet kemaih sangaaat ada orang nak buat lagu ikot mood hang!
#okay, ramai-ramai, rolling eyes. 

so, aku mengambil jalan mudah.
search youtube dengan mata tertutup. tekan! tekan! tekan! taip! taip! taip!

"segala kata cacian.. yang telah engkau berikan.. buatku rasa kosong..
kosong oouuwh!"
-Najwa Latif

first time aku minat lagu dia. padahal takda kena mengena pon dengan hidup aku.
but, like I care! lagu blog aku, bukan lagu blog hang. hewhewhew

last but not least. semalam Birthday kawan aku Elfi. so now, untuk kali yang ke berapa ntah. 
HAPPY BIRTHDAY ELFI !!
sincerely,
Syafiqah

..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: