12 March 2012

Wordless petang Monday.

please smile before you read this entry or else, I'll kill you! #ugutan



okay, tengok tajok pon dah merosakkan bahasa. -___-"
orang buat title 'wordless' dia pon gigih nak ber'wordless' ugakkk..
owh! inilah typical malaysian.. #motif nak menganjing lettew. :3

okay, malam ni tusyen. so, let's make it short. :)

kucing aku, Tupai, nama diberi telah jatuh sakit seminggu yang lalu.

"nama saya Tupai." #nada suara yang maskulin.
oleh kerana tidak sihat. maka, otaknya mengalami kekeliruan yang sangat keliru.
mengapa aku boleh berkata begitu?
kerana dia telah terKENCING atas bantal tidoq aku.

okay, I repeat peat peat peat. #rima lagu kakak Selena

KENCING ATAS BANTAL AKU!

kencing yeeerr. bukan ngelap kencing.
kemonlah wei. atas bantal aku tu. kalau bantal kusyen, I don't mind la.
bukan aku tidoq atas kusyen pon..
tapi, ni bantal yang aku selalu lapik kepala malam malam okay.
bantal bertuah aku tuu.. yang membolehkan aku mimpi bertemu Greyson Chance tahu?

Ahhh! harap-harap kekencingan itu tidak memberi effect kepada mimpi-mimpi aku.
hewhewhew. #okay, childish. so what?!

kak chik aku la yang bagi tau aku.. lepas-lepas aku habis mandi wangi-wangi, dia hadir membisikkan kata-kata cinta di tepi telinga aku. Ahh! sungguh propa!

"pikaaahhh..~ orang habaq ni, jangan gitau mak tau..." #nada seakan merayu seperti Izzah.

"ohyeaa. ade hape?" #aku membalas seperti dialog watak Datin Suffiyah, filem Ombak Rindu.

"Tupai kencing atas bantal pikah!" #ayat penegasan yang mahukan tamparan wanita.

"owh yeke......... APAKAH?!"  #serta merta camera menghala kearah wajah bertubi-tubi seperti scene suspend drama Indon.

"jangan bagitau mak! jangan bagitau mak!"

"yalaa.. yalaaaa.. habis tuu.. hancing nih! satgi mak tau jugak."

"takpa. satgi kita cuci laa.."

"tapi, orang nak pi tusyen nii..." #alasan suci.

"TAKPA. BIAQ ORANG CUCI SATGI."

"APAKAH????" #okay, jeritan ni yang hanya lahir di dalam hati.

pasti anda tertanya tanya. kenapa aku CAPS LOCK besar-besar ayat kedua terakhir itu bukan?
(cer buat muka tertanya-tanya sikit... alalallala. comelnyeewww..)
okay, ni la motif sebenar aku buat entry 'kurang ayat' petang ni... hewhewhew

UOLS bayangkanlah. terkejut kera I, uooollllssss...
apa benarkah kata-katanya itu? apa itu semua bukanlah hanya
'planting sugar cane in the side of lips?'

apakah kakak aku yang malas itu telah bertukar sifat?
adakah kakak aku yang malas itu telah bertukar menjadi Albert Einstein yang rajin berusaha itu?
atau mungkin kakak aku yang malas itu telah dirasuk oleh roh mendiang Albert Einstein kerana ingin membalas dendam terhadap keluarga kami. once again.. APAKAH? apakah dosa kami terhadap beliau.
ini mesti ada kena mengena dengan moyang-moyang aku niiii.. haaaaa...
konspirasi apakah ini? misterius nye! misterius nye!

okay okay, I'll try to think positive.
"Manusia akan berubah 'sifat' serta merta tanpa mereka sedari jika mereka di dalam keadaan terdesak ingin melindungi sesuatu yang mereka sayangi."
-Doktor Falsafah Tersohor, Dr. Syafiqah Jamaludin.
 ooowwhh! thanks a lot Dr. Syafiqah. anda telah banyak membantu saya. hewhewhew

tercelik la akal aku sikit bila baca quote di atas nuhh.

"A ah la! kalau kantoi Tupai kencing atas katil. mesti mak tak bagi Tupai tidoq dalam rumah dah lepas ni even dia sakit. huurrrmmm.." #mimik muka lega. fiuhhhh!

mesti ada diantara hampa yang baca ni dah dapat tangkap dari awal lagi, apa yang aku patut pikir, kan?
HAHA! okay, okay! sorry, aku memang 'lambat'.. -_____-''

DEM! =oo=

okay la. last but not least. haaiiyooo.. aku rasa aku patut tukar la, lagu blog aku.
tak masuk langsung dengan segala entry-entry aku. rasa macam budak baru nak up tetapi telah dihina oleh public ja. HAHA
so, any idea? lagu apa yang sesuai? hewhewhew
#bajet macam readers kesah kan?
eh tak! okay, macam la ada readers, kan? muehehehe
yes! I know. ending yang out of topic and out of the blue kan? so what?!

..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: