28 March 2012

In Love. Ahhh~

wawawawawa !!
#okay, takda mukadimah yang sesuai... (-_____-!!)

uwaaahh! malam ni aku rasa meroyan tak pasal-pasal.
huaaaahhhh!! #saja nak huaa terok terok. HAHA

jujur. mesti hati kecil hampa meronta-ronta nak tau kan?
"tell me! tell me bebeh! tell me whuaaaiiiiyy??? whuuaaaiiiyyy?????" (o.O')

HAHA. hoh! bajet macam ada yang ambik kesah pasai hang.
punya pasai ar! vooddooo
(Syafiqah berasa segan lantas melontarkan perkataan 'voodddoo' di blog nya)

hewhewhew~
okay, merujuk perkara di atas. (tajuk)
Syafiqah ada me'mention' tentang In Love bukan?
ah ya! benar itu benar..

jadi siapakah yang sedang In Love itu?
dan siapakah yang menjadi mangsa bencana In Love kepada orang yang sedang In Love itu?
serta siapakah yang bakal memakan kasut sekolah pengawas pusat sumber yang bersaiz 5 kerana menggunakan ayat begini di dalam penulisan blognya? Siapakah?

I have DIED everyday waiting for you..
Darling done be afraid.
I have LOVE you for a THOUSAND YEARS..
-Christina Syafiqah Perry.

huuiissyy. nama Christina Perry kelihatan sangat aneh bukan?
namanya menjadi lebih sedap dari biasa bila aku mention kat sini, kan?
aahh! ngaku je laa.. KEDENGKI dengan aku lettew. wekk wekk~ =p



okay, gegirls gegirls snobbish seperti aku sekaliaaaan..
meh jerit sesama okayyyyyy...
Aaaaahhhhh aaaaaa uaaaaaa~

"HO HEM JAY ! hesh shoo chuteeeeeee !! ARghhhhh!!"
untuk effect yang lebih menarik.
sila tonton video tersebut terlebih dahulu.

syyyyhhh! diam sat! diam sat!
syyyyyyyyyhhhhhhh!
hampa dengaq tak apa aku dengaq?
tak dengar?
cer kuatkan sikit volume speaker hampa tu.
jangan la mute kan dia!
haaa, haaaa. dengaq?

SUARA DIA SEDAP! aaahhh!
mata dia CANTIK! aaahhh!! >_____<
pandai main PIANO jugak tu! aaahhhh!
macam Greyson Chance la! aaaahhhh!

one more thing. dia TUA dari aku! aaaahhhh! HAHA


aku nak beralih arah la kalau macam ni.
nak ignore relationship request dari Greyson Chance la macam ni.
nak Tanner Patrick pulak. hihikssssssssssssss

oppsss! bukan Tanner Patrick la.
panggil TAPAT jewww. dia yang suruh panggil keyh!
dia cakap tu nama manja dia. special for someone...... errrr
like me. yeeaahh! exactly!

p/s : Sorry Greys. You terlalu muda untuk I.

pandai pandai la you berGOOGLE untuk translate apa yang I cakap ye Greyson.
HAHA! eeeuuwww! makanya, sudah terpancar sedikit cahaya kegedikkan semula jadi aku dalam blog ini secara rasmi nya.
owh! habis laa.. mesti ramai makcik gossip yang dah reject aku jadi menantu depa. :(
..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: