12 March 2012

KOJE yuuhh! koje!

UIISSYY ! besarnya matahari?!
Halloooww.. hape khabar semuai pon hadoi ter ber?
#mengesat air liur basi yang kehijauan seperti cendol.

terasa seperti membuang tebiat dipagi hari, kan? bila buat entry selepas subuh ni.
hewhewhew
tapi aku tak kira! aku nak buat jugak!

okay, pagi ni. aku nak tolong kawan aku keja.
meniaga tudung, katanya. dari pagi, saaammpai malam!
kat mana ntah. Kaloi? Keloi? loi, loi lah belakang dia tu. kat Baling kot. HAHA

dari situ, aku boleh la memancing barang seorang dua abang-abang macho atau abang-abang ketak disana. hewhewhew. tapi sorry to say, abang-abang yang sudah berkahwin, sila undur diri yee..
you're not my cup of tea.. #bermuka toya.
(bajet muka macam Neelofa ka hapa dia ni? demand!)

janji nak mai ambik aku pukul 7.
tapi, pukul 7.15 call aku, baru nak masuk mandi. APAKAH?
sebab tu la aku boleh membuang idea merepek sebentar dalam blog aku ni.

cukup la kot entry pagi ni. nak sembang pasal mimpi, kehancingan malam tadi memang memberi kesan terhadap mimpi aku! so, I have dream about nothing. -_______-''
..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
0 Comments

No comments: