3 November 2011

Konon NARNIA lettew? ☻

"I want to spend my lifetime loving you"
"If that is all in life I ever do" ♥ ♥ ♥

Pelik kan.. tiba tiba ja  nak spend seumur hidup aku untuk sayang orang kan..
heeeee..

sebenaqnya, petang semalam aku ada mimpi..
kisah perang dulu dulu.
tapi tak pakai keris la sebab bukan orang melayu..
kononnya zaman omputih lettew.. aauuw!

ada kuda segala, pedang panjang panjang ada archer bagai.. dress pulak yang meleret menyapu lantai..
dah rasa macam dalam citer NARNIA pulak aku ni !
 
aauuww! tiba tiba aku rasa peter sangat hensem dan susan sangat cantik..
 
tapi jalan citer dia dah macam ZORRO pulak..

NOHH! mana hot pon pompuan ni.. aauuw!
 
apa punya mimpi laa.. buat aku confuse jaaa..
 
oleh itu.. untuk mengabdikan kisah mimpi aku yang tragik macam citer ZORRO..
lantas aku menukar lagu blog ni dengan semangat yang berkobar kobar tanpa mengetahui punca sebenar dari mana datang nya semangat itu.. (hamboi! ayat macam tak dak titik)

tiba tiba aku rasa EDMUND sangat KACAK!! auww! *rolling eyes* ♥ ♥ ♥

harap harap mimpi tu akan bersambung..~
hehe..
p/s : orang kata mimpi petang petang boleh jadi kenyataan.. hahaha! *tipu*

..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
2 Comments

2 comments:

che wan said...

hang banyak berangan ni -_-

Cik Syafiqah said...

hahaha! itu perkara wajib sebelom tidoq