20 December 2011

GAY MARRIAGE?! awesome!


alololololo.... what a "perfect" couple.
agak2 mana satu lelaki, mana satu pompuan? hrrmm. confuse nih.

yang aku tak tahan tu. sorang gay tu, baju yang dia pakai. macam aku kenal lah.
aahh ya! tu la baju melayu.

ambooiii.. siap bertanjak dan bersampin lagi. bawak nama M'sia tu..
bangga nya M'sia.... perkahwinan gay pertama ni..

dengan berbaju melayu tu. bukan saja menunjukkan yang dia tu orang M'sia, tapi kita jugak boleh mengenal pasti agama dan bangsa beliau.
ya! tak lain dan tak bukan. beliau beragama Islam dan berbangsa Melayu.


gay yg muka melayu tu kalau hampa nak tau. dia tu pelajar kolej perubatan kat Dublin, Ireland yang di taja oleh Petronas. kiranya budak pandai la tu.

ok pompuan2 di luar sana. anda boleh menjerit " WHAT !!!! "
dan lelaki lelaki pulak boleh melaung " PEEEHHHHH !!! "


tapi dia dikatakan lost contact dengan family dia 3 tahun lepas.
**********
apa la nikmatnya jadi gay, lesbian kejadah macam2 lagi semua tuu?
bukan boleh buat anak pon..

memang aku tak nafikan. ada sesetengah lelaki yg tertarik dengan lelaki kacak bergaya.
hensem kalah Mr Bean.
pompuan2 yang terpesona tengok pompuan cantik.
tapi. tak bermakna hampa perlu kawin dan membina rumah bertangga dengan kaum sejenis!
apa kejadahnya semua ini? apakah neraka yang berlaku? apakah!!!? *over*

jangan nak pentingkan diri sangat la. ikot nafsu mati. kalau dah mati, tak bernafsu laa..
kalau tak bernafsu tuu.. eeeerrrrrr.. pikiaq sendiri la!

pikir la sikit perasaan mak ayah hampa. bayangkan la bertahun tahun lost contact tu.
tiba tiba ja keluaq berita jadi gay, siap kawen lagi.
mengucap panjang la masing2, dah la kawen kat gereja.
ntah islam lagi ke tak sekarang ni. wallahualam.

nafsu gay tu tak bawak kemana laaa.
bawak ke neraka ada la!

"Lisa tak cukup cantek kew sampai ade  yang jadi gay?" luah  Lisa Surihani  
kes si gay sorang ni. family dia kena tanggung saman pihak petronas dekat sejuta ringgit sebab dia tak belajar sampai habis.
tengok! kalau dia nak rosak sensorang. lantak la!
tapi dia babit kan keluarga dia sekali. tak ke babi nama nya?

terpikir gak aku, "apa la masalah dia sampai kawen dengan 'lelaki' ?"

eehheem! i mean " apa la tarikan yg ada kat 'lelaki' tu.
apa dah takdak pompuan cun lagi ka dalam dunia ni?
apa dah takdak lagi ka Megan Fox yang seksi plus lawa gile dalam dunia ni?
sampai dia jadi gay?
apa dah tak da lagi ka Dr Rozmey dalam dunia ni?
eehhh! errrr.. paling tidak pon. Lisa Surihani? Neelofa?
Hai. saya Megan Fox. *google translate*
amacam tak terliur lagi? nak Neelofa pulak? ok!

Saya dah semakin meletopps sekarang ni. huhu
tak cukup lagi? ok takpa takpa. tak cukup kaann...
NAAAHH!
v
v
v
v

"filem 2 alam memang da bessttt!" Dr Rozmey kata.
hambik kau. besar punya. malam ni, kompon tak lena tido. HAHAHA

p/s : dulu kucing aku pon ada yang gay. tapi lepas aku tayang gambaq Megan Fox yang seksi tu. mereka terus kembali ke pangkal jalan. Alhamdulillah... :)

..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
2 Comments

2 comments:

Prof.Kampus said...

Astaghafirullah :(
apa kejadah nya gay ni, geli aku..

OMG MEGAN FOX? NELOFA? brnafsu ak tgk.x tahan...xtahan....haha (ak masih lelaki sejati)

p/s : spa yg tgk megan fox x stim mmg gila trok r baq ang..haha ..seyez =='

Syafiqah Jamaludin said...

HAHAHA! walaupon byk minum soya. hg telah membuktikan yang hg masih lelaki sejati. Tahniah diucapkan!

megan fox tu. peehh! tgk bibir dia pon dah boleh geram. HAHAHA