5 December 2011

Kengerian Ketika DEMAM!

sekadar gambar hiasan. 
Bila demam, sakit-sakit sikit, mesti mood dengan perangai kita berubahkan?
dari perangai sejahat jahat puaka, terus jadi se 'innocent-innocent' makhluk, ye dak?
dari kuat melawan cakap orang, terus jadi pendengar yg baik.
dari mat rempit, terus jadi orang masjid. okay, yang tu over.

nak di jadikan citer, semalam kakak aku yang nombo 3 demam.
macam biasa, mak aku mesti cakap dia demam sebab malas mandi.
alah! bajet je ayat tu, aku sakit kepala pon mak aku kata  malas mandi jugak.. 

memandangkan cuti2 ni amat membosankan tahap puaka, aku cuba meluangkan atau lebih tepat lagi mensia siakan masa yang ada dengan membaca blog koleksi cerita seram yang bersepah kat google. kalau nak baca, klik sini

tengah tengah sedap feeling scary tahap scary movie 4.
tetiba kak aku yang demam 'meracau-racau'.
peeh! mana ngeri pon. dah la tengah layan citer hantu, boleh pulak dia meracau tepi aku.
kalau Maya Karin dalam Pontianak Harum Sundal Tiap Malam dengar, mau dia resign dari jadi pelakon. Sungguh!

nak tau apa yang diracaukan tu?

"kahhh.. pikaaahhh... kak lang nak memanje dengan pikah boleh?"
aku : "wad.. waadd.... waddehel?!" 

p/s : HAHAHA! siryes aku seram bila kakak aku cakap camtu. 
tak penah penah.
dah la selama ni mulut masing masing tajam macam senjata membunuh!

..Baca, Like, Komen dan Share Sesuka Hati ♥

Comments
2 Comments

2 comments:

Unknown said...

"kahhh.. pikaaahhh... kak lang nak memanje dengan pikah boleh?"

seram gila weh!

Unknown said...

"kahhh.. pikaaahhh... kak lang nak memanje dengan pikah boleh?"

seram gila weh!